Probeer op tijd op uw afspraak te komen
Probeer minimaal 5 minuten voor de afspraak aanwezig te zijn. Dan weten we zeker dat we u alle aandacht kunnen geven. Wij sturen u de week voorafgaande aan uw afspraak een herinnering per e-mail.
Poets u uw tanden nog even voor dat u een bezoek brengt aan de tandarts.?
Wij willen u er wel op wijzen dat het verzenden van de herinneringsmail een service is. Het komt wel eens voor dat dit niet goed gaat door een computer storing. We willen u daarom ook het advies geven om uw afspraak ook nog zelf te noteren in uw agenda.
Bent u verhinderd?
U kunt telefonisch of per mail uw afspraak tot uiterlijk 24 uur van te voren annuleren.
Doet u dit later, dan kunnen er helaas kosten in rekening worden gebracht voor de voor u gereserveerde tijd.
Zorgt u ervoor dat uw persoonlijke gegevens kloppen?
Als u verhuist, een ander mailadres krijgt, van verzekeraar wisselt of als er iets gewijzigd is in uw persoonlijke thuis situatie; geef dit dan alstublieft aan ons door. Dit kan telefonisch of per mail. Wij moeten er voor zorg dragen dat uw tandheelkundige dossier up to date is en gaan
uiteraard vertrouwelijk met deze informatie om.
Meld het gebruik van medicijn
Gebruikt u medicijnen of heeft u gezondheidsproblemen? Dat is voor de behandelaars belangrijke informatie en geeft u dit dus alstublieft aan zodat er geen complicaties kunnen ontstaan na of tijdens de behandeling.
Meningsverschil of klacht
Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over ons of over onze behandeling?
Geef dit dan zo spoedig mogelijk aan ons door, dit kunt u het beste per mail aan ons doorgeven. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen zodat we gezamenlijk kunnen zoeken naar een oplossing.
Garantie
Op tandartsbehandelingen gelden in het algemeen geen garantiebepalingen maar omdat we overtuigd zijn van ons werk en natuurlijk willen dat u tevreden bent, kunnen wij in individuele gevallen wel coulance bieden. Neemt u daarom in geval van garantie per mail of telefonisch contact met ons op. Samen met u bekijken we de situatie en de oplossingen.
Overlast
Rust in de praktijk is prettig voor onze patiënten maar ook voor onze behandelaars. Voer daarom in de wachtkamer en onze gang geen luidruchtige telefoongesprekken of bekijkt u geen filmpjeswaar u het geluid bij aan hebt. Zo krijgen de andere patiënten ook geen hinder van het geluidoverlast.
Vanwege hygiëne zijn huisdieren niet toegestaan, we maken hierin een uitzondering voor begeleidingshonden.
Factoringmaatschappij
Ons team maakt gebruik van een factoringsmaatschappij; Anders Medical Factoring. Zij nemen de nota uit handen van ons team en zorgen ervoor dat uw nota bij uw verzekering wordt ingediend. Mocht het zo zijn dat uw verzekering niet de gehele behandeling vergoedt dan krijgt u hierover een mail van Anders Medical Factoring, met daarin de nota voor de eigen bijdrage. Voor vragen over de nota of uw vergoeding kunt u contact opnemen met Anders Medical Factoring 085-2734979